vrijdag 1 mei 2015

"Mislukte" pindakaas fudge...


Ok ik waarschuw alvast deze fudge is een ramp hahaha. Het is echt wel super lekker en met dat ik het recept zo aan het opschrijven ben, vraag ik mij ineens af of ik wel de bloem heb toegevoegd aan het recept?! En dat dat waarschijnlijk de oorzaak is van de "mislukking". Dit is in ieder geval het recept zoals ik het heb over genomen. Het is echt heel erg lekker alleen had ik dus geen fudge gemaakt, maar meer kauwgom-achtige pindakaas fudgy iets... ja dat dus. Ik wilde dit niet weggooien
en dus heb ik er een ander receptje mee gemaakt. Ik plaats dit ook gewoon, omdat ik wil laten zien dat niet altijd alles lukt. Mensen in mijn omgeving  denken ook vaak dat alles bij mij lukt: nouuu nee hoor! Er mislukt genoeg en of ik leer ervan of ik maak er iets heel anders mee dan dat ik eigenlijk in gedachte had ;)!

Benodigdheden:
100 gr boter
2,5 dl melk
700 gr suiker
260 gr pindakaas
1 tl vanille extract
1 pot Fluff marshmallow
50 gr bloem

Optioneel:
m&m's
marshmallows

Bereidingswijze:

Laat de suiker, melk en boter smelten in een pan voor ongeveer 5-6 minuten. Voeg dan de pindakaas, vanille en Fluff toe en mix goed door. Voeg dan de bloem toe en roer goed door en laat even een beetje indikken. Bekleed een diep bakblik met bakpapier. Bestrooi de bodem met m&m's en marshmallows. Giet de mix in het bakblik en strooi nog wat m&m's boven op. Laat dit een nacht staan en hard worden. Enjoy!

Bron: Sara la Fountain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten